נפגעתם בתאונה? סובלים ממחלה?

יתכן ומגיע לכם זכויות רפואיות.

בדיקה ללא עלות בד"ר זכות

שווה המון כסף!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למי מגיעה קצבה

קצבאות נכות מביטוח לאומי
גמלת ניידות

מעניקה הטבות שונות לילדים ובוגרים שיש להם ליקויים ברגליים המגבילים אותם בניידות, כדי לסייע להם להשתלב בקהילה ולפתח חיים עצמאיים. לכל הטבה נקבעו תנאי זכאות ספציפיים. הגמלה משולמת מכספי אוצר המדינה על-פי הסכם הניידות שנחתם בין משרד האוצר למוסד לביטוח לאומי

קרא עוד
תאונות עבודה
תאונות עבודה

נכי עבודה הם נפגעי עבודה שנותרו נכים בעקבות פגיעה שאירעה להם במהלך עבודתם ונקבעה להם דרגת נכות, זמנית או קבועה, על-ידי ועדה רפואית. מי שהוכרו כנכי עבודה זכאים לקצבת נכות או למענק נכות ולהטבות נוספות שיסייעו להם להשתקם – בפורטל זה ריכזנו את הזכויות בתחומים השונים

קרא עוד
קצבת ילד נכה
גמלת ילד נכה

משולמת בהתאם ללקות שיש לילד ומידת תלותו בזולת. ילד עם יותר מלקות אחת יהיה זכאי לגמלה על-פי הליקוי המזכה בסכום הגבוה יותר סכום גמלה בשיעור של 50% הוא 1,268 ש"ח, סכום גמלה בשיעור של 100% הוא 2,608 ש"ח, סכום גמלה בשיעור של 188% הוא 4,773 ₪.

קרא עוד
חברות ביטוח
ביטוח סיעודי

(מחברות ביטח פרטיות)
נועדה למקרים בהם האדם הופך לסיעודי, זאת בנוסף לאפשרות לרכוש ביטוח סיעודי בקופת החולים ולגמלת סיעוד עבור הזכאים

קרא עוד
אובדן כושר עבודה
ביטוח אובדן כושר עבודה

הוא רכיב בקרן פנסיה או בביטוח מנהלים, שנועד להבטיח תשלום קצבה חודשית לחוסך, וזאת במקרה שלא יוכל להמשיך לעבוד ולהתפרנס עקב מצבו הבריאותי הביטוחים הפנסיוניים מציעים מסלולים שונים שבהם ניתן משקל שונה לרכיב זה ביחס לרכיב החיסכון או לרכיב ביטוח השאירים, והמבוטח רשאי לבחור את המסלול המתאים ביותר לצרכיו.

קרא עוד
קצבאות נכות מביטוח לאומי
פטור ממס הכנסה

אנשים שנקבעה להם נכות רפואית בשיעור של 100%, או בשיעור של לפחות 90% לפי חישוב מיוחד, עשויים להיות זכאים לפטור ממס הכנסה על הכנסה מיגיעה אישית והכנסה שאינה מיגיעה אישית מי שזכאותו החלה לפני שנת המס הנוכחית, עשוי להיות זכאי להחזרי מס רטרואקטיביים עד 6 שנים מי שלא ענה על תנאי הזכאות ועבר אירוע רפואי או שמצבו הוחמר, רשאי לפנות לוועדה רפואית של מס הכנסה הנערכת על-ידי המוסד לביטוח לאומי.

קרא עוד
קצבת נכות כללית
קצבת נכות כללית

משולמת למי שעקב נכותו נפגע או צומצם כושרו להשתכר ב-50% לפחות ונקבעה לו/לה נכות רפואית בשיעור של לפחות 60% (או 40% לפחות במקרים מסוימים המפורטים בהמשך אם מקבלי קצבת נכות החלו לעבוד, הסכום הכולל שיתקבל מעבודתם ומהקצבה יהיה תמיד גבוה יותר מסכום הקצבה בלבד שיעור הקצבה המלאה הוא 3,321 ש"ח, נכון ל- 2020 (כולל תוספת שמשולמת החל ממרץ 2018)

קרא עוד
קצבת שירותים מיוחדים (שר"ם)
קצבת שירותים מיוחדים (שר"ם)

משולמת, בהתאם לתנאי הזכאות, לבוגרים הזקוקים לעזרה רבה של אדם אחר בפעולות היום יום ואינם מאושפזים במוסד שניתנים בו שירותי רפואה, שירותי סיעוד או שירותי שיקום הקצבה נקבעת על-פי רמת התפקוד ורמת התלות בזולת ומשולמת בנוסף לקצבת נכות כללית (בתנאים מסויימים, שיפורטו בהמשך, גם מי שאינם מקבלים קצבת נכות זכאים לקצבת שר"ם שיעורי הקצבה הם 50%: 1,427 ש"ח, 112%: 3,334 ש"ח, 188%: 5,341 ₪

קרא עוד

אל תוותרו על הזכויות שלכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תג נכה בקלות ובמהירות!

לקוחות ד"ר זכות נהנים כבר היום מעל ל-90% סיפורי הצלחה וקבלו את מלא זכותם וכספם.

הצוות המקצועי והמיומן של ד"ר זכות מטפל סביב השעון במנעד רחב של עשרות ומאות מקרים של מבקשי זכאות וקצבאות מחברות הביטוח ומביטוח הלאומי.

הידע הרחב והתמצאות בנבכי הבירוקרטיה לצד התייעצות שוטפת עם טובי הרופאים בישראל מעניקה ללקוחותינו רשת ביטחון שהפניה שלהם ושלכם תעשה ביסודיות ובדיסקרטיות ותסלול את הדרך לקבל את מלוא זכותכם.  

דווקא אתם

(כי אתם כבר כאן;-)
כיום בישראל קרוב ל- 70% מהזכאים אינם מודעים לכך שמגיעה להם זכאות
בד"ר זכות מאמינים שאולי גם לכם ממתינה קצבה
ונעשה הכול שהיא גם תגיע

דווקא עכשיו

אם זמן שווה כסף אז במימוש זכיות הוא שווה הון הגשת בקשה מבעוד מועד ממקסמת את האפשרות שלכם לקבל את מלוא הזכויות

דווקא ד"ר זכות

90% סיפורי הצלחה לא טועים, ואתם יכולים להיות חלק מזה. הצוות המקצועי של ד"ר זכות מביא אתו 10 שנות הצלחה וטיפול מסור במגוון רחב של זכויות רפואיות וקצבאות זכאות
עכשיו הגיע תורכם!

המלצות לקוחות

אנחנו כל כך שמחים! זו הקלה של ממש אחרי משא (ומסע) של שנים ברכנו "הטוב והמטיב" בשם ובמלכות (אמיתי!) הליווי שלכם היה מקצועי ומוצלח במיוחד שוב ושוב אני מרגישה שהכול היה תלוי על בלימה וברוך ה' אתם הייתם השליחים הנאמנים יש לנו הכרת הטוב גדולה אלכם, ותמשכו להצליח עם עוד ועוד אנשים תבורכו בשפע ובכל טוב .

חנה (43)
סובלת מדלקת פרקים נאבקה שנים לקבלת קצבה. לאחר שפנתה לד"ר זכות קבלה מלוא זכיותיה בקצבה יציבה על סך 4.300 ₪

אני ממש רוצה להודות לכם על התמיכה וההדרכה, על ההשקעה של זמן ומחשבה בכל התהליך איתי. הרגשתי לכל אורך הדרך שאני לא לבד, והיחס החם שהענקתם לי באמת שאין לזה מחיר עברנו תהליך באמת מורכב, אבל היד המנוסה שלכם הובילה לשביעות רצוני שלכם ברוך.

ברוך ב. מירוחם (27)
סובל מקושי נפשי קיבל קצבה מלאה על סך 5.500 ₪ מדי חודש וסכום רטרו של 45.000 ₪

נגישות

השאירו פרטים ליצירת קשר ואולי תקבלו הרבה כסף!