פסיכותרפיסטית מטפלת בשיטת 12 הצעדים

מטפלת בכל סוגי ההתמכרויות

נקייה מאשמה

נקייה מאשמה הוא ספר יחיד מסוגו, המציע שיטת טיפול ייחודית ומעמיקה לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. הספר מבוסס על שיטת 12 הצעדים לטיפול בהתמכרויות, והותאם במיוחד עבור נשים וגברים הנושאים עימם את טראומת הפגיעה המינית, מתוך כוונה להובילם בתהליך מרפא שיאפשר להם להשתחרר מגורמים מעכבים, מתחושות ומדפוסים הרסניים.

הספר זמין לרכישה בכל עת וללא עלות נוספת על משלוח.

75 ₪

הסיפור שלי

נעים מאוד, אני לבנה. בת 53 ואם ל4 ילדים. אני פסיכותרפיסטית ממוקדת התמכרויות, למדתי טאותרפיה, פסיכודרמה והנחיית קבוצות  בבית הספר לרפואה משלימה בוינגיט.יש לי תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים, למדתי גישור בנושא זוגיות, בכפר הירוק.

במשך 30 שנה עבדתי בשירות בתי הסוהר כאשר ב- 15 שנים האחרונות ניהלתי אגפי כליאה מהקשים ביותר, שם היו עברייני מין, סוחרים ומכורים לסמים, רוצחים ועוד…

מאות אסירים עברו בדרכי, למדתי מהם המון, גיליתי מה יכול להניע אדם לעשות פשעים כה חמורים ובמקביל הבנתי אחרי עבודה קשה ולמידה אין סופית איך לגרום לנפש לשחרר את הכעסים, לצאת לשחרור עצמי.

ראיתי אסירים עושים שינוי אמיתי. בזכות טיפול מסור ומקצועי הם יצאו לחיים חדשים וטובים יותר, אני מאמינה שלא משנה היכן אתה נמצא ומה עבר עלייך בחיים, אפשר להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי ולנצח הכל בדרך לחיים מאושרים וטובים באמת.

שמתי לעצמי מטרה אחת ויחידה- להשתמש בניסיון החיים שלי ובידע שרכשתי במשך 30 שנה בכדי לעזור לכל אותם אנשים שמבקשים עזרה, לכל אותן נשים צעירות ובוגרות שסוחבות איתן כאב שהן לא אשמות בו. לכל אותם מכורים ומכורות שלא מצליחים לנצח את ההתמכרות ונותנים לסמים לשבש להם את כל מערכת הרגשות ובכך גם את חייהם.

מבחינתי הצלחה של כל מטופל שחזר למסלול החיים הישר היא עולם ומלואו.

שיטת 12 הצעדים

הטיפול שלי הוא עפ"י תוכנית 12 הצעדים, אשר  נוצרה לראשונה בארגון אלכוהוליסטים אנונימיים בנובמבר 1934 היום בו ביל וילסון התנקה מאלכוהול .

עבודת הצעדים היא דרך חיים. דרך זו מאפשרת למכורים ובכלל לכל אדם איכות חיים ושלווה בלי צורך לשנות את מצב הרוח, כל עוד חיים על פיה – ההתקדמות מובטחת (פריצת חסמים, יציאה מריכוז עצמי, יציאה משליטה, הכרה בפגמים, שחרור מטינות ועוד ).

לאחר למידה רבה על פרוייד ופרנקל אימצתי לחיקי את ארווין יהלום ופרנצ'י – "למידה בין אישית" שדוגלת בפחות דיסטנס בין המטופל למטפל יותר שיתוף, יותר עבודה עם הלב מאשר עם הראש, הרבה כתיבה במחברת, ועבודה אחד מול אחד..

בעזרת שיטה זו עובר המטופל תהליך בריא ואינטנסיבי בדרך לריפוי נפשי אמיתי, כך קל יותר למטופל לשמר את אורח החיים החדש ואת ההרגלים החיוביים שבאים עם ההחלמה.

הטיפולים מיועדים למכורים לכל סוגי הסמים, מכורים לאכילה כפייתית ובולימיה, דיכאון, חרדות, נפגעות תקיפה מינית, הורים למכורים וגם טיפול זוגי.

אני מזמינה אתכם לקרוא בהרחבה על שיטת 12 הצעדים במאמר הבא:

 

ההתמחויות שלי

טיפול בהתמכרויות

טאו-טרפיה, טיפול בשיטת 12 הצעדים נגד כל סוגי ההתמכרויות- סמים, הימורים, אלכוהול, אכילה כפייתית ועוד. 

טיפול משפחתי

טיפול הנועד לחבר את המטופל למשפחתו ש"אבדה" בדרך כאשר טובת המטופל לנגד עיני המטפל.

טיפול בחרדה, דיכאון וטראומה

תמיכה רגשית ונפשית במטופלים הסובלים מחרדות ודיכאון ותהליך של התגברות על הפחדים ומציאת דרך חדשה וטובה יותר.

טיפול בנפגעי תקיפה מינית

טיפול אישי בנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, התמודדות עם העבר ויציאה לדרך חדשה נטולת אשמה וחרדות.

סדנאות להורים של מכורים

סדנאות המיועדות להורים מודאגים שילדיהם סובלים מהתמכרות מסוימת ומחפשים פתרון וכלים להתמודדות עם המצב. 

גישור זוגי

טיפול ועזרה לזוגות בפתירת משברים בחיי הזוגיות והמשפחה.

סדנאות טיפוליות בקבוצות

בנוסף לטיפול אישי 1 על 1 אני מקיימת סדנאות טיפוליות בהן המטופלים מגיעים לכ15 מפגשים ויעברו יחד תהליך מדהים בשיטת 12 הצעדים. 

יש משהו מיוחד בטיפול בקבוצות שאין בטיפול 1 על 1 , לפגוש עוד אנשים שסוחבים איתם כאב דומה לשלך, לדבר בפתיחות ולשמוע אנשים נפתחים בפנייך נותן עצמה גדולה לתהליך הריפוי.

ישנן סדנאות בקבוצות גדולות וסדנאות בקבוצות קטנות ואינטימיות יותר, לאחר פגישה אחת איתי אוכל להמליץ לך על דרך הטיפול הנכונה ביותר עבורך וביחד נבנה את התהליך המיוחד שלך בדרך לחיים משוחררים וטובים יותר.

 

אם את או אתה מרגישים שאתם צריכים עזרה מקצועית,

מגיע גם לכם סביבה מוגנת, קשובה ותומכת

אני מזמינה אותך לקבוע איתי שיחת ייעוץ בהקדם ולהתחיל את תהליך הריפוי המיוחד והאישי שלך

תוכלו ללמוד עליי עוד בכתבות הבאות..

"אתה לא יכול לחזור אחורה ולשנות את ההתחלה, אבל אתה יכול להתחיל מהיכן שאתה ולשנות את הסוף"

(שיקו שביאר)

עקבו אחריי ברשתות החברתיות

בוא/י ליצור שינוי אמיתי של צמיחה בחייך

אני אראה לך את הדרך